joi, 22 decembrie 2011




                    Fiecare om are o poveste a sa:
A iubit,a suferit,a gresit,a pierdut,a fost parasit,mintit,inselat,tradat.Poate ca numai eu stiu ce e in sufletul meu,dar mai stiu si ca sunt multi cei care au pierdut,au suferit,regreta,asteapta,nu mai indraznesc sa creada,au sentimente contrare,nu stiu pe ce drum sa mearga...Timpul,spunea cineva,trece...chiar si atunci cand pare imposibil,chiar si atunci cand fiecare bataie a ceasului doare...trece,chiar si pentru mine.Am avut parte poate de cel mai frumos an din viata mea...am invatat ca niciodata nu trebuie sa renunti,pentru ca nu stii ce surprize te asteapta,am invatat sa mai dau o sansa oamenilor si mai ales,am intalnit o persoana minunata,care m-a schimbat,care mi-a aratat lumea intr-o alta lumina...mi-a daruit cel mai frumos dar de pe pamant,o dragoste puternica,care a lasat urme adanci si pentru asta ii voi fi recunoscatoare mereu,pentru asta si pentru cele mai frumoase momente in care mi-a fost alaturi!Ar trebui sa zambesc,oricat de greu ar fi,ar trebui sa ma uit in oglinda si sa vad ce mi-a mai ramas...sa respir adanc si sa-mi spun ca totul va fi bine,chiar daca stiu ca nu e asa.Te voi pastra mereu in inima mea...chiar daca ea plange acum dupa ce a pierdut!:(
                                                                                                         Pentru o persoana speciala:*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu